Aquest curs introduirà als i les participants en les oportunitats educatives que ofereix la robòtica i les eines educatives basades en la programació per desenvolupar el pensament computacional. A més, es donaràn eines i exemples de com fer-ne ús en els diferents nivells educatius.
Emagister S.L. (responsable) tratará tus datos personales con la finalidad de gestionar el envío de solicitudes de información y comunicaciones promocionales de formación con tu consentimiento. Ejerce tus derechos de acceso, supresión, rectificación, limitación, portabilidad y otros, según se indica en nuestra política de privacidad.
Objetivos
Conèixer en profunditat recursos didàctics que es poden emprar a l'aula en funció de les metodologies proposades d'alguna/vàries de les diferents etapes educatives. Conèixer la plataforma de robòtica educativa LEGO Mindstorms® EV3. Aprendre a aplicar la robòtica educativa com a recurs didàctic i per al desenvolupament de competències i del treball col·laboratiu. Assolir habilitats de facilitador per dirigir el treball autònom de l'alumnat quan es construeixen projectes amb ajuda de robots educatius. Comprendre les possibilitats didàctiques de la robòtica i de les competicions de robòtica.
A quién va dirigido
Monitors/es, educadors/es i mestres interessats/es en la gamificació en la tasca educativa.
Temario completo de este curso